دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دل من تورومیخوادA

دله من تو رو میخواد تویه دامت افتاده
دوست دارم بدونی که پای تو کی وایستاده

از همون لحظه ی چشمای تو به چشمام افتاده
دله من بنده تو شد نازه تورو خیلی دوست داره

تو فقط بخند که من واسه دلخوشیت خوشم
پای تو گذاشتمو همش از تو میکشم…

آسمون زمین بیاد دست تو دست نمیکشم
نمیـــــــــــــگم واسه بودنت خط میکشم

حرفت همیشه با منه هر جا باشم
فکرت شک نکن من بی تو باشم

اسمت عشق منه بی تو طاقت من
کمه فکرت شده عادتـِــــــــــــه من

 

ABDOLAH



نظرات شما عزیزان:

اسما
ساعت15:53---15 ارديبهشت 1392
خدا نکنه تو ازم برنجی...خانمی من روزمادر اینقدر اعصابم خردو خمیر بود باور نمیکنی....یه کار خیلی بزرگ برام پیش اومده بود...بخشید...میام همیشه سر میزنم گلم.....بیا تو وبلاگ معماریمم بیا...راستی اهنگتم خوبه
پاسخ:تشکرگلم باشه حتما میام هیچی تودنیاارزششونداره که اعصابتوخوردکنی بخاطرش


اسما
ساعت9:14---15 ارديبهشت 1392
زهرا جان از حرفت بسیار دلخور شدم.معنیه نامردی روئ میدونی؟؟؟؟میدونی به چه کسی میگن نامرد؟؟؟حرفت سنگین بود خانمی....من اگه نیومدم به خاطر این بود تو هم دیگه نیومدی....ولی دوس ندارم کسی ازم برنجه...چشم حتما بازم میام...
پاسخ:من بدجورازت دلخوربودم خیلی،اخه همیشه میرم روی وبلاگ دخترت یاسمن زهراونظرمیدم ولی تونمیایی همیشه به خوارم لیلاسرمیزنی روزمادرامدربه وبلاگت وتبریک گفتم ولی تونیومدی حالاخدایش حقم نیست ناراحت بشم ازت اگه حرفم سنگین بودببخش


هیوا
ساعت2:41---15 ارديبهشت 1392




یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم



گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم



پر پروانه شکستن هنر انسان نیست ؛



گر شکستیم زغفلت من و مایی نکنیم



یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم ؛



وقت پرپر شدنش ساز و نوایی نکنیم



یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند ؛



طلب عشق زهر بی سر و پایی نکنیم ...
پاسخ:واااااااااااااااااااای ممنونم هیواکه سرزدی خیلی وقته منتظرت بودم گفتم شایددیگه نیایی ولی گلم امدی دوستتدارم گلم


abi021
ساعت1:45---13 ارديبهشت 1392
سلام

ی جا یاتو اریا یا تو یاهو بهم توضیح بده چه خطایی میده تا بتونم کمکتون کنم
پاسخ:اگه بیاآریاحتماولی نشدازطریق یاهوممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 16:48 | |



کد